اسکارلت یوهانسون، پول‌سازترین بازیگر سال ۲۰۱۶

12 دی 1395
اسکارلت یوهانسون اسکارلت یوهانسون

مجله آمریکایی فوربز فهرست پول‌سازترین و پرفروش‌ترین بازیگرهای سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد.

 این مجله فروش جهانی فیلم‌هایی که بازیگرهای نامدار در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند را حساب کرده و اعلام کرده که مردم در سال ۲۰۱۶ برای دیدن چه ستاره‌هایی به سینما رفتند.

اسکارلت یوهانسون(1)

 علاوه بر حضور در فیلم موفق «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، نقش‌آفرینی در فیلم «درود بر سزار!» اسکارلت یوهانسون را در صدر جدول پرفروش‌ترین و پول‌سازترین بازیگرهای فهرست فوربس قرارداد. مجموع فروش فیلم‌های این بازیگر آمریکایی ۱.۲ میلیارد دلار بود.

کریس اوانز و رابرت داونی(2)

 فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» با حضور بازیگران نامداری مثل کریس اوانز (چپ) و رابرت داونی (راست) موفق شد در گیشه ۱.۱۵میلیارد دلارفروش داشته باشد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال بود.

مارگو رابی(3)

 نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جوخه انتحاری» و «افسانه تارزان» که درمجموع ۱.۱میلیارد دلارفروش داشتند، مارگو رابی را در رده چهارم لیست پرفروش‌ترین/پول‌سازترین بازیگرهای سال قرارداد.

 امی آدامز(4)

 مثل هنری کویل و بن افلک، امی آدامز هم یکی از بازیگران فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» بود. او در سال ۲۰۱۶ در فیلم «ورود» هم جلوی دوربین رفت تا مجموع فروش فیلم‌های او ۱.۰۴ میلیارد دلار شود. بن افلک که علاوه بر فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» در فیلم «حسابدار» هم نقش‌آفرینی کرده، شاهد فروش ۱.۰۲ میلیارد دلاری فیلم‌هایش بود. هنری کویل بازیگر نه‌چندان شناخته‌شده فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»، تجربه حضور در فیلمی را داشت که ۸۷۰ میلیون دلار در گیشه فروخت.

رایان رینولدز(5)

وقتی فیلم «ددپول» اکران شد، احتمالاً رایان رینولدز، بازیگر نقش اول فیلم که یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم هم هست، فکر نمی‌کرد که این فیلم ۸۲۰ میلیون دلار بفروشد.

فلیسیتی جونز(6)

 هرچند که کم‌تر از یک ماه از اکران فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» می‌گذرد، اما این فیلم ۸۰۵ میلیون دلار فروخته. به نظر می‌رسد که سینما دوست‌ها در کریسمس دنبال سرنوشت فلیسیتی جونز در این فیلم پرفروش بودند.

ویل اسمیت(7)

  بازیگر نقش اول فیلم «جوخه انتحاری» به این فیلم کمک کرد ۷۷۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد. هرچند که این فیلم نظر منتقدهای سینمایی را جلب نکرد، اما یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بود.